მთავარი / სიახლეები / რონალდუს ეფექტი – “იუვეს” მაისურების რეალიზაცია წინა წლებთან შედარებით სამჯერ გაიზარდა

რონალდუს ეფექტი – “იუვეს” მაისურების რეალიზაცია წინა წლებთან შედარებით სამჯერ გაიზარდა

კრიშტიანუ რონალდუს ეფექტი „იუვენტუსისთვის“ დაუჯერებელია როგორც მოედანზე, ისე მოედანს მიღმა. ინსტაგრამში ტურინული გუნდის გამომწერთა რაოდენობა საოცრად გაიზარდა და „მანჩესტერ იუნაიტედს“ გადაასწრო, რის შედეგადაც მსოფლიოში მესამე ადგილზეა და მხოლოდ „რეალსა“ და „ბარსელონას“ ჩამორჩება.

ახლა კი, კიდევ ერთ საკითხში იქონია დიდი გავლენა – მაისურების რეალიზაციაზე. 2018-2019 წლების სეზონში „იუვეს“ მილიონ 315 ათასი მაისური გაიყიდა, რაც სამჯერ მეტი რაოდენობაა, ვიდრე წინა წლებში.

2018 წელს „იუვემ“ მაისურებისგან 27.79 მილიონი ევრო იშოვა, 2019 წელს კი, ეს ციფრი 44.02 მილიონ ევრომდე გაიზარდა.

მიუხედავად საოცარი ზრდისა, „იუვენტუსი“ მაისურების გაყიდვით მსოფლიოში ჯერჯერობით მხოლოდ მეათე ადგილზეა.

 

შემთხვევითი სიახლე

პლატინი: “იუვენტუსში” არ დავბრუნდები”

ტურინის „იუვენტუსის“ ლეგენდამ მიშელ პლატინიმ გუნდში დაბრუნება გამორიცხა. ფრანგის განცხადებით, შეუძლებელია დაბრუნდეს იქ, სადაც სიყვარული …

ემრე ჯანი: “კმაყოფილი არ ვარ, მაგრამ არ დავნებდები”

ტურინის „იუვენტუსის“ ნახევარმცველი ემრე ჯანი უკმაყოფილოა. გერმანელი ფეხბურთელი თავს ბედნიერად ვერ გრძნობს, რადგან სათამაშო პრაქტიკას …