ტურინის „იუვენტუსის“ ტექნიკური სპონსორი 2027 წლამდე Adidas-ი იქნება. ეს ინფორმაცია ოფიციალურად გუშინ დადასტურდა. შეთანხმების თანახმად, „იუვე“ 8 წლის განმავლობაში გერმანული კომპანიისგან 408 მილიონ ევროს მიიღებს.
ვინაიდან განახლებული ხელშეკრულება ძალაში 2019 წლიდან შევა, გამოდის, რომ წელიწადში 51 მილიონ ევროზეა საუბარი.
საინტერესოა, შედარება რომ მოვახდინოთ სხვა იტალიურ გუნდებთან, სხვაობა მართლაც დიდია. მაგალითად, „იუვენტუსი“ ტექნიკური სპონსორისგან გაცილებით მეტს გამოიმუშავებს, ვიდრე იტალიის ერთბაშად 6 გუნდი.
და, ეს გუნდები „მილანი“, „ინტერი“, „ნაპოლი“, „რომა“, „ლაციო“ და „ფიორენტინა“ არიან. ხსენებული კლუბებს ტექნიკური სპონსორები წელიწადში შემდეგნაირად აფინანსებენ:
გუნდი | სპონსორი | მილიონი ევრო |
---|---|---|
იუვენტუსი | Adidas | 51 |
მილანი | Puma | 12 |
ინტერი | Nike | 10 |
ნაპოლი | Kappa | 8 |
რომა | Nike | 5 |
ლაციო | Marcon | 3 |
ფიორენტინა | Sportif | 3 |
როგორც ხედავთ, „იუვენტუსი“ 10 მილიონით მეტს მიიღებს Adidas-ისგან წელიწადში, ვიდრე მისი 6 კონკურენტი ერთად…
როგორაა ამ მხრივ საქმე ევროპაში?
ევროპის მასშტაბით „იუვენტუსი“ მოწინავე პოზიციებისგან მაინც შორსაა. მაგალითად, „ბარსელონა“ და „რეალი“ ორჯერ მეტს იღებენ თავიანთი ტექნიკური სპონსორებისგან.
გუნდი | სპონსორი | მილიონი ევრო |
---|---|---|
რეალი | Adidas | 110 |
ბარსელონა | Nike | 105 |
ბაიერნი | Adidas | 90 |
მანჩესტერ იუნაიტედი | Adidas | 83.5 |
რომა | Nike | 5 |
ჩელსი | Nike | 66 |
დორტმუნდი | Puma | 50 |
ლივერპული | New Balance | 35 |
არსენალი | Adidas | 33 |
პარი სენ ჟერმენი | Nike | 20 |